Вчені виявили першого міжзоряного "мігранта" в Сонячній системі

Поділитися в соціальних мережах: Поділитися в соціальних мережах:   Фото: ТАСС / YAY   Астрономи вперше знайшли неподалік від Юпітера міжзоряного мігранта

Фото: ТАСС / YAY

Астрономи вперше знайшли неподалік від Юпітера "міжзоряного мігранта". Астероїд 2015 BZ509 прилетів в Сонячну систему з міжзоряного середовища.

До сих пір залишалося невідомо, як космічний об'єкт почав ділити орбіту з Юпітером, відзначають вчені. За їх словами, якби астероїд з'явився в Сонячній системі, то мав би обертатися навколо Сонця також, як і інші тіла. Однак він рухається проти годинникової стрілки, повідомляється в журналі MNRAS .

Астрономи створили комп'ютерну модель Сонячної системи і "вирушили" в минуле на кілька мільярдів років, щоб з'ясувати, звідки взявся астероїд. Виявилося, що 2015 BZ509 мешкав на орбіті Юпітера вже в ті далекі часи.

Це відкриття викликало протиріччя: всі об'єкти Сонячної системи "успадкували" манеру руху від Сонця, а астероїд став винятком. Тоді вчені зрозуміли, що потрапити в систему 2015 BZ509 міг тільки з міжзоряного середовища, де його захопило тяжіння Юпітера.

Передбачається, що астероїд зародився багато років тому, коли Сонце ще знаходилося в "зіркових яслах". Вивчення властивостей небесного тіла допоможе зрозуміти, з чого створено всі, що знаходиться в Сонячній системі.

Раніше амеркианського фізики з'ясували, що самої щільною формою матерії у Всесвіті є протони. Тиск всередині частинок приблизно в 10 разів перевищує тиск в центрі нейтронних зірок.

Поділитися в соціальних мережах: