NASA планує висадити людину на астероїд

Фото з сайту & nbsp; tenniswood.co.uk

У лабораторії віртуальної реальності НАСА вже відпрацьовують приземлення на астероїд. Надзавдання: змінити траєкторію небезпечного космічного об'єкта, щоб уберегти Землю від зіткнення. Поки ж з труднощами стикаються астронавти, які беруть участь в експериментах.

У НАСА вже почали витрачати виділені на це мільярди доларів. Експеримент в самому розпалі, техніка і люди в підвішеному стані.

"На цьому апараті я відпрацьовую, як краще відламувати шматок породи або робити забір ґрунту", - пояснює один з учасників експерименту.

Радіосигнал з обраного НАСА астероїда на Землю йде 50 секунд. З такою затримкою астронавти і навчаються виконувати команди з центру.

У лабораторії віртуальної реальності намагаються з'ясувати, скільки часу потрібно астронавта, щоб перебратися з одного космічного копальні на інший. Але завдання максимум, поставлене президентом Бараком Обамою, до 2025 року не просто підлетіти, а висадитися на астероїд. Поки це вдавалося тільки Брюсу Віллісу в голлівудському фільмі "Армагеддон".

"У Брюса було завдання рознести астероїд на шматки і запобігти зіткненню із Землею. І до речі, ще питання, чи пішло це на користь. Адже осколки теж небезпечні. Ми розробляємо інший варіант: коли наш корабель, наприклад, зможе створити такий тиск, який змусить астероїд змінити траєкторію ", - розповідає про програму менеджер проекту, астронавт НАСА Майкл Кернхарт.

І все ж, в першу чергу американців цікавлять ресурси. Ракетне паливо можна зробити з води, яка є на деяких астероїдах. З астероїдів в майбутньому і планується запускати кораблі. Це набагато далі і дешевше, ніж із Землі.

Прототип апарату для висадки вже готовий. Всередині все виглядає, як тренажер для пілотів цивільної авіації. Правда, льотчикам тут було б незатишно. За склом кабіни постійно видно люди, а курс корабля прокладений прямо на тверду поверхню.

До сих пір немає відповіді на головне питання: що робити з нульовою гравітацією? Адже на астероїді на відміну від тієї ж Місяця сила тяжіння практично відсутня. В таких умовах корабель, не кажучи вже про астронавтів, просто знесе у відкритий космос.

"Ми, звичайно, трохи шахраювати, коли проводимо ці експерименти. Як закріпити корабель на поверхні, ми поки не знаємо. Тим більше що астероїди сильно відрізняються один від одного по структурі", - говорить учений НАСА Джон Грунер.

Астероїд Ітокава, обраний для посадки, в НАСА вивчили з усіх боків. Відомо і те, що якщо до обіцяного Обамою 2025 року в НАСА не вирішать проблему нульової гравітації, то можна буде не поспішати. Наступне польотний вікно до астероїда відкриється рівно через 6 років.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

джерело: Вести.Ru До сих пір немає відповіді на головне питання: що робити з нульовою гравітацією?